شرایط خرید و بازگرداندن کالا چگونه است؟

لطفاً پیش از خرید، موارد زیر را به‌دقت بخوانید؛ زیرا ثبت هر سفارش در کالا۳۵ به معنی موافقت با شرایط زیر است.

 

شرایط بازگرداندن کالا

در شرایطی که ایراد کالا (غیر از میوه ها و سبزیجات)درب منزل قابل تشخیص نباشد ، شما میتوانید تا ۷ روز و قبل از سپری شدن تاریخ انقضاء کالا ،از طریق تماس با پشتیبانی درخواست مرجوع شدن کالا را مطرح و کالای خود را مرجوع نمایید ، در غیر اینصورت امکان مرجوع نمودن کالا وجود نخواهد داشت.

 

کالاهایی که میتوانید تا ۷ روز پس از دریافت و قبل از سپری شدن تاریخ انقضاء آن را مرجوع نمایید:

– کالاهایی که پلمپ یا بسته بندی خاصی دارد و زمان استفاده از آن متوجه فساد یا ایراد کالا می شوید (مانند انواع کنسرو ها ، لبنیات ، مربا)
– کالاهایی که پس از تحویل و زمان  پخت  و یا  مصرف میتوان ایراد آن را تشخیص داد (مانند وجود حشره در برنج ، کپک زدگی نان، نم کشیدگی حبوبات وجود هر گونه ترکیبات خارج از موارد ذکر شده در مواد تشکیل دهنده کالا ، تغییر در طعم و ترشیدگی مواد غذایی )
–  کالاهایی که نیاز به وکیوم و محیط خلاء دارند و هنگام استفاده متوجه شدید کالا در شرایط ذکر شده نیست (مانند پاپ کورن ، چیپس )

 

در صورت سفارش میوه و سبزیجات ، هنگام دریافت کالا ، این اقلام میبایست بصورت کامل بررسی شود و پس از تحویل امکان مرجوعی ندارد.
 

 کالا نباید توسط شما تماماً مصرف شده باشد و باید به گونه ای نگهداری شود که عیب مورد نظر شما توسط متخصصین ما قابل تشخیص باشد.

در مورد کالاهایی که حاوی مهر و موم بهداشتی یا امنیتی هستند، توصیه می کنیم مراقبت های معقول را بدون حذف مهر و موم در هنگام بررسی کالاها انجام دهید، مگر اینکه مطمئن باشید که قصد دارید کالا را نگه دارید.

در صورتی که کالا دارای برچسب مربوط به اطلاعات محصول (اعم از وزن ، قیمت ، میزان کالری )است، باید در شرایط اولیه و سالم باشد.

در خصوص کالاهای فاسد شدنی که ایراد آنها درب منزل مشخص نیست به محض آگاهی از ایراد کالا ، موضوع را در اسرع وقت به ما اطلاع دهید.

 

 ‏‏بازگرداندن سفارش و کالاهای معیوب

 

لطفا هنگام تحویل توسط مامور ارسال، اقلام سفارش خود را به دقت بررسی نمایید. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا بعد از تحویل سفارش، به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

در شرایطی که عیب کالا درب منزل قابل تشخیص بوده باشد بازگرداندن امکان پذیر نخواهد بود.

اقلام باعیوب غیر قابل تشخیص درهنگام تحویل را می توانید با هماهنگی با مرکز تماس تا ۲۴ ساعت پس از تحویل (قبل از رسیدن به تاریخ انقضاء) بازگردانید.

 

 

ارسال و تحویل

سفارش شما براساس روز و زمانی که هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنید، برای شما ارسال خواهد شد.

 

 در صورتیکه در آدرس حضور نداشتید، در صورت امکان هماهنگی لازم جهت ارسال مجدد صورت میگیرد و در صورتیکه امکان ارسال مجدد وجود نداشته باشد(مانند کالاهای فاسد شدنی)، سفارش لغو و در صورتیکه سفارش پرداخت شده باشد ، مبلغ  به شماره کارت مندرج در پروفایل شما مرجوع خواهد شد.

در صورتی که ما امکان تحویل سفارش در بازه یا آدرس انتخابی شما را نداشته باشیم ، با شما تماس گرفته و زمان یا آدرس جدیدی جهت تحویل سفارش با شما هماهنگ و سفارش را برای شما ارسال خواهیم نمود.

 

آیا کالاهای سوپر مارکتی در سرتا سر ایران ارسال میشود؟
تمام کالاهای سوپر مارکتی برای تمام شهرهای ایران عزیز، ارسال خواهد شد بجز کالاهایی فاسد شدنی که نیاز به سیستم سرمایش جهت حمل دارند مانند:

-لبنیات

-مواد غذایی پروتئینی(گوشت و مرغ)

-میوه و سبزیجات و …

 

لغو سفارش

 

لغو یا مرجوع نمودن سلیقه ای اقلام سفارش کالاهای سوپرمارکتی بعد از تحویل سفارش بدلیل آسیب پذیر بودن ، امکان فساد کالا ، سپری شدن تاریخ انقضاء و مسائل بهداشتی امکان‌پذیر نیست.

 

 ویرایش سفارش

 

جهت ویرایش و لغو سفارش شما میتوانید تا ۵ ساعت قبل ازشروع بازه تحویل، ازطریق تماس تلفنی اقدام نمایید.لطفا شماره سفارش خود را قبل ازتماس آماده نمایید تا همکاران ما بتوانند تغییرات مدنظرشما را اعمال نمایند.

Symbol_question_fa.svg

پرسش‌های متداول

گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.

روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟

-کالا میبایست در  جعبه اصلی  خود به کالا۳۵ بازگردانده شود.

-برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. 

-لازم است جعبه اصلی محصولات تا پایان  ۷  روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۱۲ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کالا۳۵ اطلاع دهید.

کالایی که از کالا۳۵ خریده ام، پس از یک هفته از تحویل کالا، خراب شده و نیاز به استفاده از گارانتی دارم، چطور می توانم از گارانتی استفاده کنم؟

کالا۳۵ تا ۷ روز از تاریخ تحویل کالا به شما، عودت کالا را بر عهده دارد. در صورتی که پس از این مدت کالای شما دچار نقص شود، در صورتی که تحت پوشش گارانتی باشد، می توانید برای رفع عیب به شرکت گارانتی کننده مراجعه نمائید.

 

چطور میتوانم با گارانتی مدنظر خود تماس بگیرم؟

شما میتوانید از لیست ، شماره گارانتی مورد نظر خود را بیابید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

آیا میتوانم کارت هدیه را مرجوع کنم؟

خیر، امکان مرجوع نمودن کارت هدیه وجود ندارد.

 

چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟

هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا ۷ روز و برای کالا آسیب دیده تا ۱۲ ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.

آیا امکان اعلام تاریخ انقضاء لوازم بهداشتی وجود دارد؟

خیر. امکان اعلام تاریخ انقضاء مواد خوراکی و لوازم بهداشتی وجود ندارد.

 

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

۱. کارشناسان خدمات پس از فروش کالا۳۵ ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند.

۲. علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.

۳. پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید، هماهنگی آن با شما انجام و کالا به شما باز خواهد گشت.

توجه داشته باشید در مواردی که درخواست بازگشت کالا، توسط خدمات پس از فروش رد شود، پس از هماهنگی، کالا برایتان ارسال می شود. در صورتی که به هر نحو از دریافت کالای مرجوعی خودداری کنید، کالا۳۵ صرفاً تا ۳۰ روز نسبت به نگهداری کالا اقدام نموده و پس از اتمام این مدت،  هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری از کالا و یا بازگشت مبلغ کالا به عهده نخواهد داشت.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق تماس با پشتیبانی کالا۳۵،درخواست مرجوعی خود را ثبت کنید.

اگر سایز پوشاک یا کفش خریداری شده مناسب نباشد ، چطور میتوانم آن را مرجوع کنم ؟

شما تا ۷ روز مهلت تست دارید ، در صورتی که کالا در شرایط اولیه باشد و استفاده نشده باشد، میتواند آن را مرجوع کنید.

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

وجود مغایرت، باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .

 

مسئولیت مربوط به کالاهای بهداشتی-مراقبتی ، لوازم بدنسازی و سنجش سلامت به عهده ی کالا۳۵ است؟

خیر، عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده این محصولات برعهده شرکت تولید کننده است.

 

در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد ، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کالا۳۵ از طریق تلفن پشتیبانی به ما اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کالا۳۵ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.