شناسه محصول: KP-13515255

دانگل HDMI هیسکا مدل HR-30

HR30 Model HR30 TV Dongle
ویژگی‌ها
درگاه (پورت) ورودی: HDMI
فرکانس کاری: WIFI ۲.۴G Dual Band
سیستم عامل قابل پشتیبانی: Android / MAC / IOS / Windows
درخواست مرجوع کردن کالا در این گروه کالایی با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
ارسال رایگان
برای سفارش بالای دو میلیون تومان (ویژه شهر یزد)
free-shipping
فروشنده
کالا 35
گارانتی هیسکا سرویس تا تیرماه 1404
ارسال فوری برای شهر یزد (جت 35)

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کالا35
ناموجود

در انبار موجود نمی باشد

خلاصه

یکی از سرگرمی های خانوادگی یا دوستانه، پخش فیلم در تلویزیون میباشد. امروزه به لطف گوشی های هوشمند، هرکس در هر جای کره خاکی، قابلیت پخش فیلم در گوشی هوشمندش را دارد. اما یکی از بزرگترین معایب تماشای فیلم در گوشی های هوشمند، اندازه کوچک نمایشگر آن می باشد که آن هم به لطف تکنولوژی های Casting به نحوی حل شده اند. اما فناوری Cast کردن نمایشگر موبایل مناسب هر تلویزیونی نبوده و کاربر قادر نخواهد بود محتوای گوشی هوشمند را در تلویزیون مشاهده کند. بنابراین شرکت هیسکا، از شرکت های معتبر در حوزه لوازم جانبی، با تولید دانگل HDMI برای تلویزیون همراه با وای فای داخلی، این مشکل را حل کرده است. این دانگل قابلیت پشتیبانی از تمامی سیستم عامل های ios , Mac, android و windows را دارا میباشد. دانگل HDMI هیسکا مدل HR-30، از طراحی زیبایی برخوردار بوده و کیفیت ساخت بالایی دارد. در نمای جلوی دانگل، شاهد نشانگر با نور آبی هستیم که حالت آماده به کار را تداعی می کند. در نهایت یک کابل HDMI متصل به دستگاه نیز حضور دارد که به تلویزیون متصل می شود. دانگل تایپ سی به HDMI به همراه وای فای هیسکا مدل HR-30، از قابلیت Screen Mirroring و Multi Screen پشتیبانی می کند؛ یعنی شما قادر خواهید بود در حالت Screen Mirroring محتوای نمایش داده شده در موبایل را مستقیما در تلویزیون مشاهده کنید. توسط قابلیت Multi Screen، قادر خواهید بود در کنار پخش فیلم در تلویزیون ( تلویزیون متصل به موبایل هوشمند)، از سایر برنامه های موجود در موبایل نیز استفاده کنید. دانگل HDMI هیسکا مدل HR-30 از پخش محتوای 8K ULTRA HD پشتیبانی کرده و محتوای نمایش داده شده، بسیار دقیق و با جزئیات بالا می باشد. دانگل HDMI هیسکا مدل HR-30 از یک تراشه قدرتمند در دل دانگل بهرمند است که توانایی پخش بدون نقص محتوای ویدئویی را برای کاربر فراهم میسازد. صدا و تصویر بدون تاخیر ارسال شده و هیچ سایه ای در تصویر نمایش داده شده، به چشم نمیخورد.

مشخصات

درگاه (پورت) ورودی

HDMI

فرکانس کاری

WIFI ۲.۴G Dual Band

سیستم عامل قابل پشتیبانی

Android / MAC / IOS / Windows

سایر مشخصات

میرور کست هیسکا برای انتقال اطلاعات بدون تاخیر بر روی تلویزیون یا وسایل پخش تصویری با پورت HDMI ، قابلیت پشتیبانی از (wifi DLNA / Wifi ECMirror (Miracast) / Wifi ECAir (Airplay ، قابلیت ساپورت کلیه فایلهای صوتی و تصویری

دیدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دانگل HDMI هیسکا مدل HR-30
دانگل HDMI هیسکا مدل HR-30
کالا 35

در انبار موجود نمی باشد

ناموجود
- +