شناسه محصول: KP-14436282

اسپیکر بلوتوثی فست پلاس مدل FS-80

FAST PLUS Desktop Speaker Model FS-80
ویژگی‌ها
درخواست مرجوع کردن کالا در گروه اسپیکر (بلندگو) با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
ارسال رایگان
برای سفارش بالای دو میلیون تومان (ویژه شهر یزد)
free-shipping
فروشنده
کالا 35
گارانتی هیسکا سرویس تا 1404/07/10
ارسال فوری برای شهر یزد (جت 35)

فقط 1 عدد در انبار موجود است

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کالا35
۹۹۸,۰۰۰ تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

- +

خلاصه

اسپیکر بلوتوثی فست پلاس مدل FS-80، با 2 عدد بلندگوی 10 واتی نهفته در ابعاد جمع و جور، توانایی بر طرف کردن بخش عظیمی از نیازهای کاربران را دارا است. جنس به کار رفته در ساندبار فست پلاس FS-80، پلاستیک بوده، تا در کنار ابعاد کوچک، سبک بودن را چاشنی آن کند تا در جا به جا کردن این ساندبار مشکلی به وجود نیاید. وجود حالت‌های گوناگون نورپردازی RGB در کنار جلوه صوتی ارتقاء یافته، ساندبار فست پلاس FS-80 را هم در زیبایی و هم در کیفیت مؤثر می‌سازد. نورپردازی RGB این اسپیکر به صورت یک نوار سراسری در قسمت پایینی آن قرار گرفته که زیبایی خاصی به این محصول بخشیده که می توانید در کنار صدای باکیفیت از این قابلیت هم لذت ببرید.
این امکان وجود دارد تا ساندبار فست پلاس FS-80 به سادگی در زیر هر دستگاهی که شما دارید پنهان و یا پوشیده شود. این امر از آنجا نشأت می‌گیرد که ساندبار فست پلاس FS-80 ابعادی در حدود تنها 30 سانتی متری را به خود اختصاص می‌دهد. این ابعاد جمع و جور، می‌تواند کاملاً برای سیستم صوتی شما مناسب باشد. دکمه های روشن و خاموش کردن و زیاد و کم کردن صدا و همچنین تنظیم RGB و تغییر مود دستگاه در کنار این اسپیکر قرار گرفته است. ساندبار فست پلاس FS-80 با اتصال بلوتوث 5.3 به راحتی و در سریع ترین زمان به دستگاه شما متصل می شود. این ساندبار به پشتوانه همراه شدن با کابل صوتی 3.5 میلی‌متری و USB، این اجازه را می‌دهد تا همانند یک مهمانی بزرگ، انواع وسیعی از صحنه‌های اجرای موسیقی را در کامپیوتر شخصی، تلویزیون، لپتاپ و یا تلفن همراه هوشمند خود شبیه‌سازی کنید. در تمامی این موارد ذکر شده می‌توانید ساندبار را به خوبی بر روی دستگاه خود متصل کنید و به مهمانی خود هیجان و جذابیت بیشتری را ببخشید.

دیدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

Placeholder
اسپیکر بلوتوثی فست پلاس مدل FS-80
کالا 35

فقط 1 عدد در انبار موجود است

۹۹۸,۰۰۰ تومان
- +