شناسه محصول: KP-4264102

ماوس پد تسکو مدل TMO-25

TSCO Mouse Pad Model TMO-25
ویژگی‌ها
ابعاد: ۱۹۰x۲۳۰x۱۰ میلی‌متر
وزن: ۵۰ گرم
جنس: پلاستیک
درخواست مرجوع کردن کالا در گروه ماوس پد با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
ارسال رایگان
برای سفارش بالای دو میلیون تومان (ویژه شهر یزد)
free-shipping
فروشنده
کالا 35
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ارسال فوری برای شهر یزد (جت 35)

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کالا35
۲۸,۵۰۰ تومان

موجود در انبار

- +

خلاصه

ماوس پد تسکو مدل TMO-25، یکی از بهترین محصولات موجود در بازار ماوس پد های گیمینگ می باشد. این محصول با کیفیت بالا، ابعاد مناسب و طراحی جذاب، توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به بازی های رایانه ای و گیمرها را جلب کند. در این نقد و بررسی، ما قصد داریم تا به بررسی دقیق و جامع این ماوس پد بپردازیم و از نقاط قوت و ضعف آن به صورت صادقانه و بی طرفانه گزارش دهیم. اگر شما نیز به دنبال خرید ماوس پد تسکو مدل TMO 25 هستید، حتما این نقد و بررسی را مطالعه کنید.
ماوس پد تسکو مدل TMO-25، یکی از محصولات با کیفیت و عمل‌کرد بالا در دنیای ماوس پد‌ها است. یکی از ویژگی‌های اصلی این ماوس پد، ابعاد و اندازه مناسب آن است که باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. ابعاد و اندازه مناسب ماوس پد تسکو مدل TMO 25 با ابعادی مناسب و منظم در اندازه‌های 30x25 سانتی‌متر عرض و طول، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی ماوس خود را روی آن حرکت دهید. این ابعاد مناسب باعث می‌شود که از آن به صورت راحت و بدون هیچ‌گونه محدودیتی استفاده کنید. طراحی جذاب و مقاوم طراحی زیبا و جذاب ماوس پد تسکو مدل TMO-25 به همراه کیفیت ساخت بالا، این محصول را به یک گزینه عالی برای استفاده در محیط‌های مختلف تبدیل کرده است. با استفاده از مواد مقاوم و با دوام، این ماوس پد به شما امکان می‌دهد تا برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. کارایی بالا در بازی‌های رایانه ای یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ماوس پد تسکو مدل TMO 25، کارایی بالا آن در بازی‌های رایانه‌ای است. با سطح صاف و دقیق این ماوس پد، حرکت دقیق و دقیق ماوس خود را در بازی‌های رایانه‌ای تجربه کنید و از تجربه بازی بی‌نظیری برخوردار شوید. ماوس پد تسکو مدل TMO 25 یکی از بهترین ماوس پدهای مخصوص گیمینگ است که از امکانات منحصر به فردی برخوردار است. این ماوس پد دارای سطح بزرگی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی حرکت‌های دقیق و با دقت را با ماوس انجام دهد. علاوه بر این، ماوس پد تسکو دارای پایه‌های ضد لغزش است که جلوی لغزش ماوس را می‌گیرد و تجربه بازی کاربر را بهبود می‌بخشد.

مشخصات

ابعاد

۱۹۰x۲۳۰x۱۰ میلی‌متر

وزن

۵۰ گرم

جنس

پلاستیک

سایر مشخصات

– انعطاف پذیر
– روکش نرم و با کیفیت
– عدم لیز خوردن روی سطح میز
– مناسب برای انواع مختلف ماوس

دیدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

TSCO Mouse Pad Model TMO-25
ماوس پد تسکو مدل TMO-25
کالا 35

موجود در انبار

۲۸,۵۰۰ تومان
- +