شناسه محصول: KP-7984

باتری قلمی قابل شارژ کملیون مدل Always Ready بسته ۲ عددی

Camelion Always Ready AA Battery Pack of 2
ویژگی‌ها
ولتاژ باتری: ۱.۲ ولت
ظرفیت باتری: ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت
نوع تکنولوژی باتری: نیکل – متال هیدرید
تعداد باتری‌های موجود در پک: 2 عدد
درخواست مرجوع کردن کالا در این گروه کالایی با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
ارسال رایگان
برای سفارش بالای دو میلیون تومان (ویژه شهر یزد)
free-shipping
فروشنده
کالا 35
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ارسال فوری برای شهر یزد (جت 35)

فقط 1 عدد در انبار موجود است

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کالا35
۲۲۰,۰۰۰ تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

- +

خلاصه

یکی از وسایلی که امروزه خیلی به‌کارمان می‌آیند، شارژرها و باتری‌ها هستند. اکثر وسایل زندگی، از لوازم‌خانگی ساده گرفته تا دستگاه‌های هوشمند، برای تامین انرژی الکتریکی نیاز به باتری دارند. بعضی‌از باتری‌ها قابل شارژ هستند و می‌توان آن‌ها را شارژ و چندین بار استفاده کرد و برخی دیگر، قابلیت شارژ مجدد ندارند. باتری‌های معمولی و رایج انواع مختلفی چون باتری‌های قلمی، نیم قلمی، سکه‌ای، کتابی دارند. بسته به نیازمان می‌توانیم هرکدام از آن‌ها را تهیه کنیم. ‌این دسته از باتری قلمی قابل شارژ کملیون مدل Always Ready بسته 2 عددی، اندازه آن‌ها AA یا قلمی است؛ تکنولوژی ساختی که در تولید این نوع باتری به‌کاررفته، Ni-MH است. ظرفیت این مدل 2300 میلی‌آمپر‌ساعت بوده و قابلیت شارژ مجدد دارد، پس طبیعتا می‌توان پس‌از اتمام انرژی الکتریکی دوباره آن را شارژ و استفاده کرد. این باتری می‌تواند شارژ را برای مدت طولانی و تا 2 سال نگهداری کند. این مدل گزینه‌ای مناسب برای تامین انرژی الکتریکی وسایلی مانند ساعت، اسباب‌بازی، ریموت کنترل و دیگر دستگاه‌هایی است که انرژی موردنیازشان را از باتری‌های قلمی تامین می‌کنند.

معرفی

شرکت کملیون تولیدکننده‌ای مشهور در صنعت باتری‌سازی است. این شرکت چینی محصولات خود را در تمامی نقاط جهان به فروش می‌رساند و از محبوبیت قابل‌توجهی برخوردار است. از محصولات این شرکت می‌توان به انواع باتری، چراغ‌قوه، لامپ و غیره اشاره کرد.‌ باتری‌ها به وسیله‌ای جدانشدنی در زندگی ما تبدیل شده‌اند. به‌همین دلیل استفاده از باتری‌های شارژی می تواند بسیار مقرون به‌صرفه باشد چرا که چندین و چند بار می توانید از آن‌ها استفاده نمایید. باتری قابل شارژ Always Ready  محصول برند کملیون است. در این محصول، ۲ عدد باتری قلمی قابل شارژ وجود دارد که ظرفیت هر کدام از آنها ۲۳۰۰ میلی‌‌آمپر‌ساعت است. این باتری قلمی را می‌توان محصولی مناسب برای خانه و اداره دانست. چرا‌که خیلی از وسایل و تجهیزات الکترونیکی همچنان از باتری قلمی تغذیه می‌شوند. تکنولوژی به کار رفته در تولید این‌ باتری‌ها نیکل-متال‌هیدرید است. این تکنولوژی باعث شده شارژ باقی مانده در باتری برای مدت‌زمان زیادی در آن حفظ شود.

7984 2

 

باتری‌های شارژی بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از باتری‌های معمولی هستند چراکه می‌توانید چندین و چند بار از آن‌ها استفاده کنید. درست است که در ابتدا ممکن است هزینه بیشتری نسبت به باتری‌های معمولی پرداخت کنید اما با گذشت زمان این هزینه برای شما جبران خواهد شد. نکته دیگری که در مورد این باتری وجود دارد این است که با گذشت زمان، شارژ باقی‌مانده در آن فقط مقدار بسیار کمی کاهش می‌یابد. اگر فرض کنیم باتری ۱۰۰٪ شارژ داشته باشد، بعد از گذشت ۲ سال در حدود ۸۰٪ شارژ خواهد داشت. این یک امتیاز ویژه درمورد این محصول کملیون است. ظرفیت این باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر است که ظرفیت بسیار مطلوبی به‌حساب می‌آید چرا که ظرفیت باتری‌های معمولی در بازه ۶۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار می‌گیرد. پس این باتری می‌تواند مدت زمان زیادی را شارژدهی داشته باشد.

مشخصات

ولتاژ باتری

۱.۲ ولت

ظرفیت باتری

۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت

نوع تکنولوژی باتری

نیکل – متال هیدرید

تعداد باتری‌های موجود در پک

2 عدد

دیدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

Camelion Always Ready AA Battery Pack of 2
باتری قلمی قابل شارژ کملیون مدل Always Ready بسته 2 عددی
کالا 35

فقط 1 عدد در انبار موجود است

۲۲۰,۰۰۰ تومان
- +