شناسه محصول: KP-4402378

چراغ خواب هوشمند میجیا مدل MJYD04YL

Xiaomi Mijia MJYD04YL Plug-in Night Light
ویژگی‌ها
ابعاد: ۶.۵x۶.۵x۳.۸ سانتی‌متر
وزن: ۳۸ گرم
نوع لامپ: LED
منبع انرژی: برق شهر
شدت روشنایی: 1.5 لومن
درخواست مرجوع کردن کالا در گروه لامپ و چراغ با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
ارسال رایگان
برای سفارش بالای دو میلیون تومان (ویژه شهر یزد)
free-shipping
فروشنده
کالا 35
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ارسال فوری برای شهر یزد (جت 35)

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کالا35
۳۱۰,۰۰۰ تومان

موجود در انبار

- +

خلاصه

نور و روشنایی همیشه عنصر اصلی و مکمل دکوراسیون بوده و چراغ خواب به عنوان یک مولفه دکوراتیو انواع و اقسام متنوعی دارد. ممکن است دکور منزل شما با یک آباژور رومیزی تکمیل شود اما گاهی به یک چراغ خواب دیواری نیاز دارید که با هوشمند سازی، کمی حساب شده‌تر عمل کند. شیائومی که در حوزه هوشمند سازی منازل فعال بوده است، با یک محصول مینیمالیستی و کاربردی به عنوان چراغ خواب هوشمند میجیا مدل MJYD04YL، نیاز شما به نور را به صورت اتوماتیک تامین می‌کند. طراحی چراغ خواب میجیا شیائومی مدل MJYD04YL،اگر طرفدار سبک مینیمالیستی باشید، به چراغ خواب دیواری شیائومی مدل MJYD04YL هیچ ایرادی نخواهید گرفت.
این چراغ خواب دیواری نسبت به فضایی که اشغال می‌کند، کارایی چشم گیری دارد. در واقع کل فضایی که این چراغ خوای دیواری میجیا اشغال می‌کند، محدود به پریز برق شماست. شیائومی برای سازگاری هرچه بیشتر این محصول با دکور منزل شما از رنگ سفید برای بدنه مدور آن استفاده کرده که حاشیه دور آن پس از اتصال به برق، نورانی خواهد شد. سطح این چراغ آماده دریافت فرمان لمسی است به طوری که با لمس سطح بیرونی، آن را روشن و خاموش کنید. وزن این محصول 38 گرم ناقابل و قطر 6.5 سانتی متر است. سطح روشنایی .قبل از هر چیز، بهتر است بدانید که چراغ خواب هوشمند میجیا مدل MJYD04YL هیچ آسیبی برای چشمان شما ندارد.
مهندسان شیائومی با حذف تاثر مخرب نور آبی، این چراغ هوشمند را به یک گزینه امن و استاندارد تبدیل کرده است. شدت روشنایی این چراغ 1.5 لومن و دمای نور آن 2400K اعلام شده است. با این تفاسیر، با یک چراغ دیواری با نور گرم روبرو هستیم که گزینه‌ای مناسب برای اتاق خواب، راهرو، انباری و راه پله است. مجهز به سنسور حساس به نور. سنسور تعبیه شده داخل این چراغ خواب (Xiaomi Mijia plug-in night light)، زحمت روشن کردن آن در تاریکی را از دوش کاربر برداشته است. سازوکار این محصول به این صورت است که در تاریکی و کاهش نور، به صورت اتوماتیک روشن شده و نیاز به راه اندازی دستی ندارد. به همین دلیل است که برای استفاده در راهروها و انباری به شدت توصیه می‌شود. البته ناگفته نماند که نور این لامپ در اتاق خواب، تابش غیر استاندارد نداشته و مخل آسایش خواب کاربر نخواهد بود.

مشخصات

ابعاد

۶.۵x۶.۵x۳.۸ سانتی‌متر

وزن

۳۸ گرم

نوع لامپ

LED

منبع انرژی

برق شهر

شدت روشنایی

1.5 لومن

دیدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

Xiaomi Mijia MJYD04YL Plug-in Night Light
چراغ خواب هوشمند میجیا مدل MJYD04YL
کالا 35

موجود در انبار

۳۱۰,۰۰۰ تومان
- +