شناسه محصول: 1121364

دوربین مداربسته تحت شبکه آی می لب مدل EC4 CMSXJ31A به همراه گیت وی

ویژگی‌ها
ابعاد: ۵۰×۸۶.۸×۸۲ میلی‌متر
وزن: ۶۶۲ گرم
نوع اتصال: بی‌سیم
نوع حسگر تصویر: PIR
زاویه دید: ۱۵۰ درجه
درخواست مرجوع کردن کالا در گروه دوربین های امنیتی و نظارتی با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
ارسال رایگان
برای سفارش بالای دو میلیون تومان (ویژه شهر یزد)
free-shipping
فروشنده
کالا 35
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ارسال فوری برای شهر یزد (جت 35)

ناموجود

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کالا35
ناموجود

ناموجود

خلاصه

دوربین مداربسته تحت شبکه آی می لب مدل EC4 CMSXJ31A به همراه گیت وی

طراحی این دوربین به گونه ای است که می توانید به راحتی آن را روی دیوار نصب کنید. اندازه دوربین برابر با 50×86.8×82 میلی متر است که با وجود ابعاد کوچک، زاویه 150 درجه ای را به راحتی نظارت می‌کند. جلوی دوربین چراغ اسپات لایت، لنز، سنسور نور، سنسور حرکت، میکروفون و همینطور چراغ های LED قرار دارد. پشت دوربین نیز محل نصب و اسپیکر را در خود جای داده است. در زیر دوربین کلید پاور یا sync را مشاهده می‌کنید که برای شروع راه اندازی به کار می‌رود. همچنین پورت میکرو یو اس بی که در زیر یک کاور سیلیکونی پوشانده شده تا در معرض باد و باران نباشد. کد QRی که در قسمت دوربین چسبیده هم برای اتصال آن به اپلیکیشن است. دوربین آیمیلب EC4 به استاندارد IP66 مجهز شده و در دمای -20 تا +50 درجه به راحتی کار می‌کند، لذا می‌توانید آن را با خیال راحت در خارج خانه هم نصب کنید.
همراه با دوربین یک گیت وی به ابعاد 101.3×38×89.2 میلی متر قرار داده شده که دوربین فقط با وجود آن کار می‌کند و می‌توانید درگاه های Micro SD تا 64 گیگ و فلش را روی بدنه این دستگاه ببینید که برای ذخیره سازی فیلم های دوربین به کار می‌روند. علاوه بر این ها یک پورت RJ45 برای اتصال رسیور به شبکه وای فای و یک پورت برق هم روی آن دیده می‌شود. برای ریست کردن هاب کافیست کلید U شکل سمت راست را بزنید و برای فعال کردن آلارم هم کلید دایره‌ای سمت چب به کارتان می‌آید. یک اسپیکر در پشت بدنه هاب هوشمند شیائومی IMILAB CMWG31B قرار گرفته که آلارم را پخش می‌کند. این دوربین دارای قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 4MP 2.5K است که جزئیات در آن به خوبی قابل مشاهده است. رزولوشن دوربین برابر با 1440×2560 می‌باشد و به شما اجازه می‌دهد با کیفیت 2K, 1080p و 360p هم فیلم برداری کنید.
سنسور تشخیص حرکت PIR در قسمت جلویی دوربین مداربسته به شکل یک دایره بزرگ قرار دارد و کمک می‌کند تا در هنگام شب از اطراف خانه محافظت کنید. در صورتی که حرکات مشکوکی توسط PIR تشخیص داده شود می‌توانید با روشن کردن چراغ یا بوق زدن دزدها را فراری دهید. این دوربین دارای اینفرارد است که به شما اجازه می دهد تصاویر دوربین را در تاریکی مطلق و با کیفیت خوبی ببینید. Spotlight به کار رفته در دوربین هر بار که شخصی را در زاویه دیدش تشخیص دهد (PIR)، به طور خودکار روشن می‌شود و تصاویر کاملا رنگی ثب می‌کند.

مشخصات

ابعاد

۵۰×۸۶.۸×۸۲ میلی‌متر

وزن

۶۶۲ گرم

نوع اتصال

بی‌سیم

نوع حسگر تصویر

PIR

رزولوشن‌های تصویر

۱۴۴۰×۲۵۶۰ ۲.۵K

زاویه دید

۱۵۰ درجه

قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی

دید در شب
/
شیار کارت حافظه
/
قابلیت ضبط صدا

کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی

TF

منبع تغذیه

دارای باتری قابل شارژ با ظرفیت ۵۲۰۰ میلی آمپر و درگاه شارژ پورت میکرو یو اس بی ۵V/۲A

اقلام همراه

دوربین، هاب، کابل میکرو یو اس بی، آداپتور برق، کابل LAN، لوازم نصب، دفترچه راهنما

مشخصات اتصال

اتصال هاب به اینترنت از طریق wifi IEEE ۸۰۲.۱۱ b/g/n ۲.۴GHz و کابل LAN, اتصال هاب به گوشی از طریق اپلیکیشن, اتصال دوربین به هاب از طریق اپلیکیشن (اسکن کد QR)

مشخصات میکروفن

دارای میکروفن و اسپیکر, امکان مکالمه دو طرفه

مدیریت

از طریق اتصال به اپلیکیشن IMILAB Home برای اتصال به دوربین مداربسته EC۴ ، همان طور که گفته شد باید از Gateway استفاده نمود. به همین دلیل روی آن یک درگاه مادگی LAN در نظر گرفته شده است که می توانید با اتصال کابل شبکه به آن، دوربین را به گوشی و Gateway متصل کنید و از آن استفاده نمایید. این گیت وی دارای پورت های LAN، USB، TF و برق است که هر کدام کاربرد مشخصی دارند. هر گیت وی می‌تواند تا ۴ دوربین مداربسته را ساپورت کند. این دوربین ها می‌توانند به طور همزمان کار کرده و تصاویر را برایتان ضبط کنند. شما می‌توانید تصاویر همه دوربین ها را هم زمان در گوشی تماشا کنید. برای اتصال کافیست ابتدا: ۱) برنامه IMILAB را اجرا و در آن Sign Up کنید. ۲) در قسمت Add Device، کد QR روی گیت وی را اسکن کنید. ۳) سپس کد QR دوربین را اسکن کنید. با کمک اپلیکیشن شما نوتیکیشن های دوربین را به صورت آنی دریافت می‌کند، می‌توانید History دوربین را چک کنید و از همه مهم‌تر از قابلیت مکالمه دو طرفه دوربین استفاده کنید.

سایر قابلیت ها و توضیحات

امکان مکالمه دو طرفه امکان دید در شب رنگی قابلیت تشخیص حرکت قابل شارژ با پنل خورشیدی امکان تنظیم حساسیت PIR دارای آلارم و نور اسپات لایت دارای حسگر نور و حسگر حرکت امکان تنظیم مکان تحت نظارت پشتیبانی از استاندارد مقاومت IP۶۶ دارای هوش مصنوعی بومی پیشرفته برای تشخیص دقیق‌تر و سریع‌تر افراد

دیدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

  1. 5.0

    علی عباسی پاسخ

    عالیه و دزدگیر هم داره .

  2. 5.0

    میثم مزرعاوی پاسخ

    من دو روزه نصب کردم واقعا عالیه بعضیا میگفتن که این نوع دوربین یه نقطه اتصال از وای فای درست میکنه و بدون پسورد نت و به اشتراک میزاره که اصلا اینجوری نیست و پسورد داره هرکسی نمیتونه وصل بشه.. کیفیتش عالیه دید در شبش رنگیه که از مدل ec2 پیشرفته تره..میتونید شخصی سازیش کنید که واقعا در حافظه و شارژ دوربین صرفه جوی میکنه

  3. 5.0

    سید عبدالله قریشی بوکانی پاسخ

    کیفیت تصویر عالی هستش و همچنین نصب و اتصال راحت بود برام .

دوربین مداربسته تحت شبکه آی می لب مدل EC4 CMSXJ31A به همراه گیت وی
دوربین مداربسته تحت شبکه آی می لب مدل EC4 CMSXJ31A به همراه گیت وی
کالا 35

ناموجود

ناموجود
- +